Pomóżcie mi ratować Olę HELP

Gdzie się leczyć?
Kogo polecacie, kogo unikać, gdzie można liczyć na jakie terapie, gdzie ile się czeka, możliwości sprzętowe ośrodków, ...

Pomóżcie mi ratować Olę HELP

Postprzez ola1203 » So gru 13, 2014 7:14 pm

Moja 8 letnia siostrzenica Ola potrzebuje pomocy wykryto u niej glejaka pnia mózgu .Czy możecie poradzić lekarzy, osoby dotknięte problemem ,rodziny ,instytucje ,adresy mogące pomóc Oli. Nie znam środowiska neurologów, onkologów nie wiem jak się poruszać w takim środowisku. Nie jestem lekarzem(moja siostra ,szwagier też) dlatego potrzebujemy pomocy. Może ktoś pomoże co zna problem i jak można pomóc Z wszystkich informacji zdobytych w internecie mam mętlik w głowie nie wiem jak mam jej pomóc. W centrum w Warszawie było usunięte wodogłowie ze względu na wysokie ciśnienie śródczaszkowe. Proszę o ukierunkowanie w jakim kierunku mamy leczyć ,bo jesteśmy bezradni wobec zaistniałej sytuacji bo nie ma możliwości pobrania biopsji ani usunięcia guza ze względu na położenie ,czyli nie mamy rozpoznania histopatolicznego. Szukamy lekarzy którzy by pomogli nam lepiej zdiagnozować Olę .Ciągle nie podjęto konkretnego leczenia, mówią ze to przypadek nieoperacyjny i proponują leczenie onkologiczne. Lekarze mówią że to raczej łagodny guz tylko nie możliwe jest jego dokładne zbadanie i określenie rodzaju z uwagi na położenie guza. Bardzo proszę o przekazania jak najszybciej najbardziej pewnych informacji na temat sposobów leczenia (operacyjnych i nieoperacyjnych)takich guzów oraz rehabilitację. Rodzice i cała rodzina wierzymy w to że Ola wyzdrowieje i będzie mogła dalej cieszyć się beztroskim dzieciństwem .Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Informacje proszę kierować na stefka1210@wp.pl.

"Prawo do życia nie jest tylko kwestią światopoglądu, nie jest tylko prawem religijnym, ale jest prawem człowieka" Jan Paweł II
ola1203
świeżynka
 
Posty: 2
Dołączył(a): So gru 13, 2014 6:22 pm

Powrót do Lekarze, rehabilitanci i ośrodki

Kto przegląda forum